Kamis, 19 November 2015

Setiap Hari Sakit Badan dan Remedy magnet

Setiap Hari Sakit Badan dan Remedy magnet

Terdapat begitu banyak data penyelidikan baru-baru menyiasat terapi magnet dan melegakan kesakitan pada masa akan datang lebih daripada berkemungkinan akan menjadi satu amalan standard untuk berurusan dengan sakit sehari-hari biasa badan. Walaupun artikel ini tawaran terutamanya dengan sakit badan dan ubat magnet, terdapat hasil yang positif dalam kawasan-kawasan lain rawatan juga.

Seperti Kemurungan, Cystitis, Sinusitis, insomnia dan juga jet lag semua telah dirawat dengan beberapa kejayaan dengan kuasa magnet. Keputusan kajian ini mendedahkan beberapa data yang sangat tidak konsisten dengan satu pengecualian, Pain. Terapi magnet atau penggunaan kuasa magnet sebagai pilihan rawatan percuma untuk pergi bersama-sama dengan rawatan konvensional, telah terbukti berkali-kali untuk mengurangkan kesakitan secara mendadak dan mempercepatkan proses penyembuhan.

Sakit kepala migrain adalah masalah yang agak serius, di kalangan penghidap tidak ada 'agak' mengenainya. Terapi magnet telah sangat membantu bagi sesetengah orang yang telah mengalami sakit kepala ini. Jurnal Perubatan alternatif dan pelengkap dijumpai di dalam 82 peratus daripada penghidap migrain berhenti melahirkan serangan migrain sama sekali selepas tempoh percubaan selama tiga bulan.

Sakit kepala migrain biasanya disebabkan oleh penyempitan dalam saluran darah di kepala. Migrain dan ketegangan sakit kepala boleh dilegakan dengan meletakkan magnet ke tengah-tengah dahi. Memohon magnet untuk sekurang-kurangnya 15 hingga 25 minit. Jika selepas satu jam magnet tidak memberi kesan maka tidak meneruskan rawatan. Sejak sakit kepala migrain adalah disebabkan oleh sejumlah besar daripada sebab-sebab bahawa ia tidak mungkin untuk secara muktamad mendakwa kesan universal bermanfaat datang dari magnet sahaja.

Walau bagaimanapun, ini tidak bermakna bahawa ramai orang tidak mempunyai keputusan yang baik untuk melegakan kesakitan dengan menggunakan kuasa magnet. Hanya bahawa ia tidak berfungsi dengan baik untuk semua orang setiap masa. Salah satu sebab utama rawatan magnet yang untuk bekerja ialah ia secara drastik meningkatkan peredaran darah di kawasan di mana ia digunakan.

Satu lagi kajian penyelidikan mendapati bahawa magnet juga melegakan sakit otot dan sendi oleh prinsip yang sama. Meningkatkan peredaran darah di kawasan yang terjejas secara langsung juga kunci kepada cara yang lebih cepat penyembuhan secara umum. Banyak dari keadaan sakit kronik adalah sangat degil dan dalam banyak kes yang sama ke atas aspirin kaunter tidak menawarkan bantuan. Magnet kuasa bagaimanapun bekerja dan kerja-kerja kepantasan menakjubkan apabila digunakan dengan betul.

Jadi melegakan kesakitan yang 100% semulajadi adalah mungkin dan bahagian paling besar tentang hal itu adalah bahawa ia berfungsi dengan pantas! Magnet terapi telah digunakan untuk melegakan kesakitan dalam keadaan seperti artritis, sendi kaku, rendah kembali, Migrain, siku tenis dan bahu beku, masalah postur, dan banyak lagi yang hairan. Sakit badan setiap hari dan ubat magnet telah digunakan sepanjang sejarah purba. Ia adalah satu keajaiban bahawa ia mengambil masa yang lama untuk akhirnya mengetahui kebenaran ini sebagai rawatan alternatif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar